« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Fredag i Jönköping » | Föregående inlägg: Veckan går » | Föregående inlägg: Hipp hipp hurra! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Trattkantareller » | Föregående inlägg: Inget nytt i Jönköping » | Föregående inlägg: Jobb och träning » | Föregående inlägg: Busschaufförer » | Föregående inlägg: Atomflickan »

Jag kom runt!

Jo, jag bestämde mig faktiskt för att göra ett försök på Lidingö Tjejlopp, och lyckades ta mig runt på en tid som jag nog får vara väldigt nöjd med, så förkyld och hostig jag varit. Här finns i alla fall resultaten, så kan ni bedöma själva. Fantastiskt väder hade vi också. De som hade varit med förr påstod att det var den varmaste dagen i Lidinöloppets historia, och det har hållit på i 40 år! Härlig stämning också med alla människor. Det kanske blir något man gör om, men just nu är springa det sista jag känner för att göra. Har sån träningsvärk!

Syrran och jag hade en trevlig helg i Stockholm och Uppsala, och blev ordentligt uppassade och bortskämda av våra Uppsalavärdar. Tyvärr lyckades vi nog inte riktigt återgälda artigheten, speciellt inte på söndagkvällen då vi båda stöp i säng kvart över nio!

Idag blev det återresa till Jönköping och sedan arbete i ungefär tre och en halv timme. Skönt med flex... Kändes skönt att kunna berätta att jag fullföljt loppet.