« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt » | Föregående inlägg: Jag kom runt! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Fredag i Jönköping » | Föregående inlägg: Veckan går » | Föregående inlägg: Hipp hipp hurra! »

Längtar till i eftermiddag

Idag kommer Hans hit! Längtar, längtar, längtar! Vill bara att den här arbetsdagen ska ta slut och klockan bli halv sex. Tyvärr sniglar sig tiden framåt. Jag är klar med allt jag har att göra just nu. Det känns som ett ständigt återkommande dilemma i det här jobbet att jag alltid sitter och väntar på andra människor som sitter i möte eller inte är här. Undrar hur lång tid det tar tills jag slutar känna mig nyanställd, nyutexaminerad, nybörjare...

Vad roligt att Hans är där! Kan tänka mig att det är fullkomlig lycka. Tyvärr dröjer det länge innan man känner sig annat än ny, nu börjar det släppa för mig... Hur är det gumman, trivs du inte med jobbet (apropå kommentaren hos mig)? Kram!

Fullkomlig, kortvarig lycka! Han åkte redan i morse, men nu är det ju inte långt kvar tills jag ska åka hem.

Läs nästa inlägg angående hur jag trivs med jobbet

Kommentera mera!