« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane »

Debut

Jaha, då var det 45 min kvar till mitt allra första spinningpass någonsin. Är fylld av förväntan och lite nervositet. Dags att gå från jobbet nu i alla fall.

Hoppas att det gick bra gumman! Spinning är ingenting för mig tyvärr, det är alldeles för lätt att fuska... Kram! Saknar dig!

Menar du allvar med klassikern förresten? Det trodde jag aldrig om dig! Impad.

Jodå, det gick helt ok för att vara första gången.

Har inte riktigt bestämt mig om TJEJ-klassikern än. Har liksom ingen aning om hur jag ska få ihop tillräckligt med skidträning. Men förutom det så...

Helt oberoende av dig pratade syrran om att satsa på klassikern också!!!
Ville köpa rullskidor..
Kan ni peppa varandra?

Kommentera mera!