« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt »

Mitt positiva jag vs mitt negativa jag

Mitt positiva jag:
- har världens bästa pojkvän.
- har flera fantastiska vänner.
- har ett bra jobb, som jag trivs med.
- har en fin lägenhet i Göteborg och ett mysigt litet rum i Jönköping.

Mitt negativa jag:
- har långa ensamma veckor i Jönköping utan min Hans.
- har alla mina vänner utspridda över landet, från Lund till Gällivare, men ingen i Jönköping.
- vantrivs med att ha för lite att göra på jobbet samtidigt som jag blir stressad av allt nytt jag inte kan.
- veckopendlar fast jag helst vill bo på bara ett ställe...