« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt » | Föregående inlägg: Jag kom runt! »

Funderingar i början av oktober

Jag funderar på att försöka genomföra en tjejklassiker. Med Lidingö Tjejlopp avklarat återstår "bara" 3 av 4. Största utmaningen lär vara skidåkningen med tanke på hur lite snö det brukar komma på de här breddgraderna. Men det hade varit roligt att ha ett mål med sin träning.

Jag funderar på varför Friskis&Svettis i Jönköping inte kan få sin hemsida att fungera. (Bryr mig inte om att lägga in en hyperlänk av förklarliga skäl) Den har varit "trasig" sedan i fredag. Störande!

Jag funderar på hur jag ska fira min med stormsteg annalkande 25-årsdag. Kommer inte på något riktigt bra. Känns ändå som en ålder man borde fira lite extra.

Jag funderar på jobbet en hel del, men det är väl så när det är nytt. Har i alla fall ältat det tillräckligt mycket här på bloggen tidigare, så det blir ingen längre utläggning nu.

Jag funderar på att gå och duscha, vilket jag verkligen borde, men inte alls känner för.