« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant » | Föregående inlägg: Skoskav » | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping » | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut » | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet »

Tjat tjat tjat

Nu ska jag skriva samma sak här som jag har gjort många gånger nu. Hatar det här att inte ha något att göra på jobbet. Jag vet att jag har gjort alla uppgifter jag fått så bra jag har kunnat, men det känns ju ändå inte bra att sitta och surfa och läsa igenom rapporter för femtioelfte gången en hel dag. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det här. Tycker ändå att jag har försökt att jobba långsamt. Känns så dumt att sitta här så sent på kvällen också när jag inte har något att göra, men eftersom jag inte började förrän klockan tio i förmiddags så vill jag vara kvar åtminstone till klockan sex så att jag får ihop sju arbetstimmar i alla fall. Blir så mycket flex att jobba in annars. Dessutom ska jag gå och träna efter jobbet och det är ju inte så roligt att sitta där och vänta på att passet ska börja heller. Trivs jättebra på jobbet annars, men det här är verkligen jobbigt. Om jag har lärt mig något av hur det gick med förra jobbet så är det väl att jag måste säga ifrån och tala om när det är något jag inte trivs med, men det är inte så lätt.