« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Skoskav » | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping » | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut » | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag »

Jag - en gammal tant

Jag känner mig som en riktig gammal gnällgumma. Så fort en krämpa gått över så börjar nästa. Är jag inte förkyld så är det skoskav och när den gått över börjar huvudvärken. Alltid är det något. Om jag är så här nu, hur kommer jag då vara om 30 år, om 40 år, om 50 år?

Plockade förresten en väldans massa trattkantareller och faktiskt några gula kantareller också i lördags. Det finns ingen bättre terapi än svampplockning. Synd att det inte är svampsäsong hela året!

Längtar redan till fredag och till min älskling trots att vi sågs senast i morse, men det blev ju så kort i helgen.