« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping » | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut » | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren »

Skoskav

Bara en halvtimme kvar på jobbet nu. Fredagarna går fort oftast. Var och shoppade igår efter jobbet och hittade minsann både nya skor och ny kappa! Så idag när jag för ovanlighetens skulle inte cyklade till jobbet kunde jag inviga den nya utstyrseln. Naturligtvis med skoskav som följd. Det får bli en långsam promenad ner till Friskis där jag tack och lov får byta ut skorna mot ett par betydligt mer ingångna jympadojor. Fast jag känner mig väldigt fin i alla fall. Hemfärden på tåget tänkte jag bland annat ägna åt att klura ut vad jag önskar mig i födelsedagspresent. 25-årsdagen närmar ju sig med stormsteg. Ska däremot låta bli att klura på om det är bra eller dåligt. Jag vet ju andra som aldrig varit något annat än 25.