« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Tjat tjat tjat » | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant » | Föregående inlägg: Skoskav » | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping » | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut » | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning »

Önskelista

Då var det dags att offentliggöra min långa, långa önskelista. Synd bara att jag knappt kommit på något riktigt bra att önska mig. Det är ju så med nästan allt att man helst vill välja själv. Men några saker har jag i alla fall tänkt ut.

- "Lukta gott"-grejer, men inte parfym. T.ex. badskum, badbomber, duschcreme och sånt.
- Nya handdukar till badrummet. Mörkgröna (som badrumsmattan, för er som vet hur den ser ut) eller roströda, eller kanske vita.
- En liten men bra kniv, typ grönsakskniv eller vad det kan heta. Eller som en liten kockkniv... Hmm, hade varit bra att veta namnet på olika knivar. En kniv som är bra att skära tomater med kanske man kan säga.
- Presentkort på sportaffär för inköp av: träningstop, träningsmössa och vantar, möjligtvis också ett par skidor. Om man inte gillar att ge bort presentkort skulle en träningstop också uppskattas. Den ska i så fall vara i någon mörk färg (för att det inte ska synas hur mycket man svettas), helst inte helt enfärgad, absolut inte för kort (vilket är ett väldigt vanligt problem).
- Necessär, som inte får vara för stor. Jag är ingen storkonsument av skönhetsprodukter. Plats för hårborste, schampo, deo, mascara och huvudvärkstabletter räcker långt.

Och där var det slut på idéer. Snälla tankar, söta kort och choklad är i och för sig alltid säkra kort!

Back to work...

Jasså, du skrev också en önskelista? Göran nämnde att du hade en blog, så jag tittade in och blev inspirerad! Konstigt nog skrev jag också en önskelista häromdan :) Ta en titt på slimb.blogspot.com vettja!

Ha det gott! Vi ses! /Bjarne

Kommentera mera!