« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Önskelista » | Föregående inlägg: Tjat tjat tjat » | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant » | Föregående inlägg: Skoskav » | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping » | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut » | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar »

Mer träning

Idag blir det träning för tredje dagen i rad! Det är ju så himla skoj, och är precis vad jag behöver när jag har suttit sysslolös på jobbet flera dagar i rad. Fast imorgon måste jag nog lägga lite tid på handling och städning och sådant istället... tyvärr. Kanske bra i och för sig att inte göra slut på all motivation på en gång.

Du tränar så flitigt Älsklingssötnos! Jag blir alldeles stolt!

Älskar dig!

Kommentera mera!