« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Mer träning » | Föregående inlägg: Önskelista » | Föregående inlägg: Tjat tjat tjat » | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant » | Föregående inlägg: Skoskav » | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping » | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut » | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober »

Kass fredag

Efter en kass början på dagen sitter jag nu äntligen i soffan hemma i Mölndal fullproppad med Alvedon och nåt annat smärtstillande med något konstigt namn. Varför har förresten alltid mediciner så krångliga namn? För att göra en lång historia kort så fick jag väldigt ont i magen i går kväll och hade så ont att jag knappt sov på hela natten. Efter lite rundringande och telefonrådgivning i morse blev det taxi till sjukhuset och kvinnokliniken. Det visade sig att jag har en cysta (typ en vattenfylld blåsa), som i och för sig ska vara helt ofarlig, men som uppebarligen inte är helt smärtfri. Men som sagt, med lite magiska tabletter så är det just nu bara sömnbristen som gör att jag inte mår helt bra.

Nu ser jag fram emot en lugn fredagkväll och längtar efter att Hans ska komma hem från jobbet. Det blir nog en myskväll framför teven med "Mitt stora feta grekiska bröllop", som ju är en jättehärlig film.

Lilla gumman! Tycker synd om dig och tänker på dig.

Kommentera mera!