« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Nyopererad 25-åring » | Föregående inlägg: Kass fredag » | Föregående inlägg: Mer träning » | Föregående inlägg: Önskelista » | Föregående inlägg: Tjat tjat tjat » | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant » | Föregående inlägg: Skoskav » | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping » | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut »

Dålig bloggare

Nu har jag varit riktigt dålig på att blogga ett tag. Kom liksom aldrig riktigt igång efter det förra inlägget. Fast nu är jag i alla fall tillbaka på jobbet, så då blir jag kanske lite mer sugen :-)

Det känns lite konstigt att komma tillbaka till jobbet efter två veckors sjukskrivning. På ett sätt känns det som att jag inte varit borta alls. Omställningen till vintertid i helgen står nog för den största förändringen sedan jag var här sist. För nu är det kolsvart ute och har varit ett bra tag. Känns skumt att sitta och titta ut genom fönstret och inte se något annat än ett kompakt mörker.

Helgen har varit riktigt bra. Jag har känt mig pigg för första gången på länge och i lördags bjöd vi några vänner på middag och hade riktigt trevligt. God, lyxig mat blev det också!

Och ja, den här veckan borde gå fort. Halvdag på fredag är inte så dumt.