« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Omstart träning » | Föregående inlägg: Dålig bloggare » | Föregående inlägg: Nyopererad 25-åring » | Föregående inlägg: Kass fredag » | Föregående inlägg: Mer träning » | Föregående inlägg: Önskelista » | Föregående inlägg: Tjat tjat tjat » | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant » | Föregående inlägg: Skoskav »

Stadsvandring

Igår hade vi enhetsmöte på jobbet och efter det kunde man gå med på en historisk stadsvandring i Jönköping om man ville. Tyckte det var jätteintressant. Blev sugen på att ta reda på mer. Fast det var lite svårt att hänga med bland alla gatunamn för mig som är en såpass nybliven Jönköpingsbo.

Blev sugen på att ta tag i släktforskningen igen också. Var längesedan jag la ner någon större tid på det, och jag fick en idé om något jag skulle vilja ta reda på.

Ikväll blir det ryggympa, men först någon timme för att försöka reda ut vad vi ska göra med en rapport vi lämnat för granskning och fick tillbaka totalt oigenkännlig. Tur att jag har fått ordentligt med beröm för annat jobb jag har gjort idag. Annars hade jag nog varit helt knäckt.

Usch! Jag HATAR granskning! Har nog lite svårt för kritik :-)

Jo, jag också.

Kommentera mera!