« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Omstart träning » | Föregående inlägg: Dålig bloggare » | Föregående inlägg: Nyopererad 25-åring » | Föregående inlägg: Kass fredag » | Föregående inlägg: Mer träning » | Föregående inlägg: Önskelista » | Föregående inlägg: Tjat tjat tjat » | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant » | Föregående inlägg: Skoskav » | Föregående inlägg: Torsdag i Jönköping »

Lite av varje

Precis som väntat var spinningpasset igår ordentligt jobbigt. Fast helt hopplöst kändes det ändå inte, så med några mer träningspass i kroppen ska jag snart vara tillbaka i samma form som jag var innan. Hoppas jag...

I eftermiddag ska vi ha enhetsmöte på jobbet. Efter det följer en historisk stadsvandring som nog kan bli intressant.

Läser just nu Deception Point av Dan Brown. (Tror den heter I cirkelns mitt på svenska) Den är riktigt bra, men jag somnar så fort jag lägger mig för att läsa på kvällen. Så idag tänkte jag börja läsa lite tidigare och förhoppningsvis komma lite längre än 2-3 sidor.

Jag läste den i USA och tyckte den var kanon. Nu läser jag hans Digital Fortress. Har inte kommit så långt, men den verkar också bra.

Har läst Digital Fortress också. Den var bra den också. Fast jag tycker nog den bästa av hans böcker är Änglar och demoner.

Ok, då ska jag testa den här efter.

Kommentera mera!