« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Stadsvandring » | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Omstart träning » | Föregående inlägg: Dålig bloggare » | Föregående inlägg: Nyopererad 25-åring » | Föregående inlägg: Kass fredag » | Föregående inlägg: Mer träning » | Föregående inlägg: Önskelista » | Föregående inlägg: Tjat tjat tjat » | Föregående inlägg: Jag - en gammal tant »

Härligt med fredag!

Sådär, nu ska jag bara jobba nån timme till och sedan ska jag gå hem! Ska bli härligt, härligt, härligt att komma hem till min älsklings-Hans! Fast först blir det två timmars bokslukning på bussen.

Förmodligen blir det resaturangbesök och biobesök ikväll. Vi har inte bestämt oss för vad vi vill se bara, och filmsmak har vi inte riktigt gemensam, så vi får väl se vem som vinner :-)

Jag har ju fått välja flera gånger, så det är väl inte mer än rättvist att du får välja!

Puss på dig Älskling!

Kommentera mera!