« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Inga pepparkakor för mig i år » | Föregående inlägg: Första advent » | Föregående inlägg: Statistik » | Föregående inlägg: Slarvmaja » | Föregående inlägg: Tillbaka i vardagen » | Föregående inlägg: En blick bakåt och en blick framåt » | Föregående inlägg: Sunkig start på dagen » | Föregående inlägg: Första snön » | Föregående inlägg: Besviken » | Föregående inlägg: Hungrig! »

Vinter

Idag är det en riktig vinterdag här. Snön ligger vit på marken, inte ett moln syns på himlen. När jag cyklade hemifrån i morse önskade jag att jag haft ett par skidor att åka på istället för cykeln, men de hade jag nog aldrig kommit hem på igen. Har en stark känsla av att den mesta snön ändå kommer att ha smält bort till ikväll, och på hemvägen är det ju dessutom mest uppför! Fast mysigt är det!

Har inget att göra på jobbet. Inte ens min chef kunde komma på något åt mig att göra förrän efter lunch, så nu ska jag sätta mig och fila lite på min önskelista (efter begäran från den äldre generationen).