« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Sunkig start på dagen » | Föregående inlägg: Första snön » | Föregående inlägg: Besviken » | Föregående inlägg: Hungrig! » | Föregående inlägg: Två världar » | Föregående inlägg: Stan är avstängd » | Föregående inlägg: Lördag imorgon, torsdag igår » | Föregående inlägg: Måste städa » | Föregående inlägg: Bloggtips » | Föregående inlägg: Vrickad tumme »

En blick bakåt och en blick framåt

Jag börjar med en sammanfattning av helgen.
Fredagkvällen var vi hos A och åt smörgåstårta och festade lite, men vi var tråkiga och gav oss av hemåt när de andra började fundera på att ge sig ut på stan. Skoj i alla fall att träffa lite kompisar man inte sett på länge.
Lördagen var mest slappande för min del. Lördag kväll var det fest igen. Denna gången hos M och I, paret som är än värre än oss när det gäller veckopendling. (De bor i Göteborg, men ingen av dem jobbar där) Riktigt trevlig fest i alla fall, men folk droppade av rätt tidigt. Jag tror vi och våra bekanta börjar bli äldre...
Ännu mer slappande blev det på söndagen.
Igår var det en typisk måndag. Började jobbet vid tiotiden och slutade omkring halv sju.
Idag bär det av till Umeå på min första riktiga tjänsteresa. Ska bli skoj! Eller kanske inte skoj direkt, men jag ser fram emot det i alla fall.