« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Två världar » | Föregående inlägg: Stan är avstängd » | Föregående inlägg: Lördag imorgon, torsdag igår » | Föregående inlägg: Måste städa » | Föregående inlägg: Bloggtips » | Föregående inlägg: Vrickad tumme » | Föregående inlägg: Bilbekymmer » | Föregående inlägg: Toppenhelg » | Föregående inlägg: Härligt med fredag! » | Föregående inlägg: Stadsvandring »

Hungrig!

Ah, jag är hungrig!!! Vill inte gå och äta riktigt än av två anledningar:
1. Jag får äta ensam. Ingen annan tar lunch så här tidigt.
2. Jag kommer bli tokhungrig i eftermiddag innan träningen om jag äter lunch för tidigt.
Det gäller väl bara att inte försöka ge sig på några alltför komplicerade arbetsuppgifter den närmsta halvtimmen.

På tal om arbetet ska jag åka på mina första tjänsteresor i det här jobbet. Den 23/11 bär det av till Umeå (eller redan på kvällen den 22/11 om man ska vara noga) och den 29/11 blir det en tur till Helsingborg. Ska blir skoj!

Umeå och Helsingborg! Låter ju kul!
Här kommer oxå ett föräldraråd - Ät en frukt!

Kommentera mera!