« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Lördag imorgon, torsdag igår » | Föregående inlägg: Måste städa » | Föregående inlägg: Bloggtips » | Föregående inlägg: Vrickad tumme » | Föregående inlägg: Bilbekymmer » | Föregående inlägg: Toppenhelg » | Föregående inlägg: Härligt med fredag! » | Föregående inlägg: Stadsvandring » | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Omstart träning »

Stan är avstängd

Idag är en lite extra spännande dag. I morse var det ju ett rån mot Securitas värdedepå här i Jönköping, inte speciellt långt från jobbet faktiskt. Har flugit polishelikoptrar här hela dagen och alla flockas kring S här på jobbet, som såg när rånarna hoppade ur sin chevrolet och for iväg på ett par motorcyklar. Det gick ju inte heller att ta lunchen på något av de vanliga ställena eftersom hela västra stan var avstängd. Hoppas jag kommer ut härifrån med bilen bara när jag slutar. Fast då borde de ha tagit bort avspärrningarna.

Fast mer spännande för mig är nog att vi äntligen har skickat in annonsen om vår upphandling! Skönt, skönt, skönt. Är en härlig känsla att avsluta jobb. Inte konstigt att jag trivdes så dåligt på förra där jag aldrig blev klar med något.

Sitter för övrigt och försöker ladda upp inför fikat. Vet inte hur jag ska orka fika något idag efter smörgåstårta på förmiddagsfikat och fantatisk buffélunch. Fast man måste kanske inte i och för sig...