« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Vrickad tumme » | Föregående inlägg: Bilbekymmer » | Föregående inlägg: Toppenhelg » | Föregående inlägg: Härligt med fredag! » | Föregående inlägg: Stadsvandring » | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Omstart träning » | Föregående inlägg: Dålig bloggare » | Föregående inlägg: Nyopererad 25-åring » | Föregående inlägg: Kass fredag »

Bloggtips

Jag är faktiskt inte en riktig bloggaholic även om jag har min egen blogg. Läser inte speciellt många andra bloggar, men nu har jag hittat en ny favorit. Fick boken Isprinsessan av mormor när jag fyllde år. Den är skriven av Camilla Läckberg som nu har blivit något av en ny favoritförfattare för mig, och hon har en egen blogg som jag nu håller på att läsa från det hon började skriva i juni i år. Läser just nu hennes andra deckare, Predikanten, som verkar minst lika bra som den första.