« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Första snön » | Föregående inlägg: Besviken » | Föregående inlägg: Hungrig! » | Föregående inlägg: Två världar » | Föregående inlägg: Stan är avstängd » | Föregående inlägg: Lördag imorgon, torsdag igår » | Föregående inlägg: Måste städa » | Föregående inlägg: Bloggtips » | Föregående inlägg: Vrickad tumme » | Föregående inlägg: Bilbekymmer »

Sunkig start på dagen

Det tar mig ca 30 minuter att gå till jobbet. Eftersom det är kallt och jag hade en hel del att bära på bestämde jag mig för att ta bussen i morse istället. Dålig idé. Riktigt dåligt idé. Det tog mig nära 50 minuter att ta mig till jobbet. Orkar inte ens förklara varför. Inte var det mitt fel i alla fall. Så, som om det inte räckte med att 1 timme flex skulle gå åt idag, så blev det 1,5 timme istället. Det enda positiva är väl att jag inte behöver jobba så mycket idag då... och det är ju skönt.