« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Tillbaka i vardagen » | Föregående inlägg: En blick bakåt och en blick framåt » | Föregående inlägg: Sunkig start på dagen » | Föregående inlägg: Första snön » | Föregående inlägg: Besviken » | Föregående inlägg: Hungrig! » | Föregående inlägg: Två världar » | Föregående inlägg: Stan är avstängd » | Föregående inlägg: Lördag imorgon, torsdag igår » | Föregående inlägg: Måste städa »

Slarvmaja

Idag har jag varit en riktig slarvmaja och glömt att ta med mig mobilen när jag gick hemifrån i morse. Klarar mig väl utan den på jobbet (har fortfarande inte fått någon jobbmobil, och så länge den är privat kan de ju inte begära att jag ska ha den med mig), men jag ska ju åka till Göteborg direkt efter jobbet hade jag tänkt. Jag får nog ta en lång lunch och åka och hämta den. Hoppas jag kan ta en av företagsbilarna till det, för ska jag gå fram och tillbaka tar det en timme!