« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: En blick bakåt och en blick framåt » | Föregående inlägg: Sunkig start på dagen » | Föregående inlägg: Första snön » | Föregående inlägg: Besviken » | Föregående inlägg: Hungrig! » | Föregående inlägg: Två världar » | Föregående inlägg: Stan är avstängd » | Föregående inlägg: Lördag imorgon, torsdag igår » | Föregående inlägg: Måste städa » | Föregående inlägg: Bloggtips »

Tillbaka i vardagen

Efter ett dygn som mest spenderats på flygplatser och hotell är jag nu tillbaka i vardagen här i Jönköping. Ja, vi gjorde ju våra besök på energiverket och mötte de vi skulle möta och sådär också, och det gick bra. Annars finns det inte så mycket att berätta om min första tjänsteresa. Vi var ju bara två stycken som åkte och då blir det ju inte så mycket roligheter, utan snarare pinsamt när man inte längre har något att säga till varandra efter tre timmars väntan på flygplatsen. (Jo, vi hade lite dålig tidsplanering...) Hotellet var jättefint i alla fall och hotellfrukosten var riktigt bra, precis som man hoppas. Jag älskar ju frukost i allmänhet och hotellfrukost i synnerhet! För mig är det ju dessutom så att det inte gör så stor skillnad om jag spenderar natten på ett hotellrum i Umeå eller i ett rum i en villa i Jönköping. Inget av dem är hemma, och framför allt är inte Hans på varken det ena eller andra stället.

Håller med...
Förutom det där om Hans.

Plaza i Umeå?

Nej, Royal Hotel tror jag det hette.

Kommentera mera!