« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Vinter » | Föregående inlägg: Inga pepparkakor för mig i år » | Föregående inlägg: Första advent » | Föregående inlägg: Statistik » | Föregående inlägg: Slarvmaja » | Föregående inlägg: Tillbaka i vardagen » | Föregående inlägg: En blick bakåt och en blick framåt » | Föregående inlägg: Sunkig start på dagen » | Föregående inlägg: Första snön » | Föregående inlägg: Besviken »

Önskelista

Här kommer då min önskelista. Farmor och farfar har begärt in önskelistor från barnbarnen och min publiceras här för vidare förmedling till dem via pappa. Kanske någon annan kan snappa upp något tips också. På något underligt sätt har alla de där bra idéerna totalt försvunnit, men om de dyker upp igen får jag väl återkomma. Det här är i alla fall vad som återstår:

- Pocketböcker
- Biljetter till Kiss me Kate på Göteborgsoperan.
- Pussel
- USB-minne

Ja, ja... Jag vet att det knappt kan kallas en lista. Har en drömönskelista också, men det är sådant man inte ens kan med att önska sig, för man vill ju inte att någon ska ruinera sig för min skull. Men för skojs skull så...

- Biljetter till friidrotts-EM
- Resa till London med biljetter till Mamma Mia.
- Platt TV att ha i sovrummet.

Och sedan finns det såklart en massa saker man vill ha, men som man måste köpa själv för att man behöver prova, och för att man vill ha i sin egen smak, tex:

- Längdskidåkningspaket med skidor, stavar och pjäxor. (Heter det förresten pjäxor till längdskidor?)
- Spinningskor och vadderade cykelbyxor
- Fleecetröja
- Mössa, vantar och halsduk

Men som vanligt blir jag glad för i princip vad som helst!