« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krabbans krubb 29/3 » | Föregående inlägg: Step Up » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 28/3 » | Föregående inlägg: Jorden sedd från ovan » | Föregående inlägg: Intresseklubben antecknar » | Föregående inlägg: Bloggkartan » | Föregående inlägg: Click! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 27/3 » | Föregående inlägg: 6 orsaker att längta till midsommar » | Föregående inlägg: Skärpning »

Klassfest

Jag har blivit bjuden på klassfest med min klass från högstadiet. Det är 10 år sedan vi gick ut nian! Inbjudan kommer från klassfest.com på något vis, men jag har inte riktigt förstått hur det funkar.

Jag undrar lite hur roligt det kan vara med en sådan återträff, tvekar och velar och kan inte bestämma mig om jag ska gå eller inte. På ett sätt kan det säkert vara jätteskoj, men det finns ju ändå en anledning till att jag inte håller kontakten med mer än två av personerna i den klassen. Då menar jag inte att alla var jättedumma eller otrevliga, utan bara att vi var så hemskt olika. Fast jag har ju förändrats hur mycket som helst sedan dess i och för sig och det har nog de andra också.

Fast usch vad pinsamt det blir om det bara kommer 4-5 stycken och vi ska sitta och stirra på varandra hela kvällen... Ahh, vet inte hur jag ska göra! Man är ju nyfiken också!

Andra bloggar om: