« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Step Up » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 28/3 » | Föregående inlägg: Jorden sedd från ovan » | Föregående inlägg: Intresseklubben antecknar » | Föregående inlägg: Bloggkartan » | Föregående inlägg: Click! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 27/3 » | Föregående inlägg: 6 orsaker att längta till midsommar » | Föregående inlägg: Skärpning » | Föregående inlägg: Chokladkalas! »

Krabbans krubb 29/3

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med hallon och blåbär och mjölk.
Mellanmål: Knäckemacka med keso och apelsin.
Lunch: Bulgursalladen med rödbetor från igår.
Mellanmål: Äpple.
Middag: Fullkornspasta med pastasås på tacoköttfärsen från i måndags, en paprika, en tomat, tacosalsa och massor av vitlök. Efterrätt: En passionfrukt.

Jag ser att du lyckades få ordning på fonterna och textstorleken! Jag tycker det ser mycket bättre ut nu!

Jo, men jag vet knappt hur jag bar mig åt, och nu ser jag att jag inte ändrat textstorleken för kommentarerna. Får försöka fixa det också!

Kommentera mera!