« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Chokladkalas! » | Föregående inlägg: Lite härligt är det ändå! » | Föregående inlägg: Lönesamtal » | Föregående inlägg: Semlor » | Föregående inlägg: Skitväder » | Föregående inlägg: Träningsvärk » | Föregående inlägg: Jag fick det! » | Föregående inlägg: Anställningsintervju » | Föregående inlägg: Snart lunch » | Föregående inlägg: Nu är julen slut! »

Skärpning

Nu är det dags att skärpa sig och börja skriva inlägg lite regelbundet! Annars kan jag ju lika gärna lägga ner det här med bloggande helt och hållet.

Frågan är vad jag egentligen ska blogga om... Det känns inte som om mitt liv är så spännande att det "räcker" att bara skriva om vardagligheter. Själv läser jag inte så värst många andra bloggar. De flesta tjejer verkar ju bara skriva om mode och smink och annat och det är liksom inte riktigt min grej. Dessutom förstår jag inte hur de kan ha råd att shoppa så tokmycket som de gör! Inte är jag speciellt intresserad av politik heller.

Det känns helt enkelt som att jag behöver lite tips, men med tanke på hur många som brukar kommentera mina bloggar, så känns det inte som om tipslådan kommer bli översvämmad direkt.

Funderar på vad jag själv skulle vilja läsa om i andra bloggar, men jag vet faktiskt inte riktigt. Träning kanske, eller släktforskning. Usch, vad är jag för människa egentligen, som inte har några intressen! Dags att börja intressera sig för något! Ska se det som dagens hemläxa... Skaffa ett intresse, eller leta upp något gammalt i byrålådan. Uppdatering imorgon. - Jo, jag lovar!