« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Semlor » | Föregående inlägg: Skitväder » | Föregående inlägg: Träningsvärk » | Föregående inlägg: Jag fick det! » | Föregående inlägg: Anställningsintervju » | Föregående inlägg: Snart lunch » | Föregående inlägg: Nu är julen slut! » | Föregående inlägg: Nya skidor och töväder » | Föregående inlägg: 31 december - 1 januari » | Föregående inlägg: Måndag morgon igen »

Lönesamtal

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal och lönesamtal med min chef. Känns en smula fånigt med tanke på att det är helt bestämt att jag inte ska vara kvar här längre än till juni. Fast jag tänkte att jag kan ju alltid se det som en övning inför kommande löneförhandlingar i andra jobb.

Gjorde förresten för skojs skull ett test på Jobbkoll. Enligt det ska jag tydligen passa bäst som ekonom. Där ser man... inte det jag hade gissat på förstås, men det var ju skönt att det inte föreslog konstnär eller skådespelare eller något sånt i alla fall.

Hmm, jag provade också det där testet, jag skulle visst bli Civilingenjör tyckte det... Undrar om det är bra eller dåligt!

Puss på dig Älskling

Hmm, konstigt. Har aldrig hört talats om ett sådant test där man ska bli det man faktiskt är. Det måste vara något allvarligt fel på dig :-)

Kommentera mera!