« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Jag fick det! » | Föregående inlägg: Anställningsintervju » | Föregående inlägg: Snart lunch » | Föregående inlägg: Nu är julen slut! » | Föregående inlägg: Nya skidor och töväder » | Föregående inlägg: 31 december - 1 januari » | Föregående inlägg: Måndag morgon igen » | Föregående inlägg: 25 - 30 december » | Föregående inlägg: Åh vad jag längtar! » | Föregående inlägg: 24 december »

Träningsvärk

Jag måste bara få beklaga mig över den värsta träningsvärk jag varit med om på länge! Jag tror verkligen jag har träningsverk i varenda kroppsdel utom möjligen tårna och öronen... I lördags mesade jag inte med vikterna på cirkelträningen så som jag gjort de andra gångerna. Det finns bara ett botemedel: Att gå och träna igen. Fast idag tar jag det lugnt med styrketräningen. Tog bilen upp till Jkpg denna vecka också för att förhoppningsvis kunna åka lite mer skidor, men då får det se till att bli bättre väder, för idag är det absolut inget skidväder som jag tänker ge mig ut i! Jag har kanske inte berättat det här på bloggen förresten, att jag har köpt mig nya fina skidor, och faktiskt åkt några gånger på dem nu också. Känner mig så duktig, fast fort går det inte och jag är livrädd i nerförsbackarna, men det är ganska roligt.