« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Måndag morgon igen » | Föregående inlägg: 25 - 30 december » | Föregående inlägg: Åh vad jag längtar! » | Föregående inlägg: 24 december » | Föregående inlägg: 20 - 23 december » | Föregående inlägg: I'm back! » | Föregående inlägg: Ja, jag vet » | Föregående inlägg: Julfest! » | Föregående inlägg: Ett försök att styra mina tankar » | Föregående inlägg: TV-tips »

31 december - 1 januari

Nyårsafton och nyårsdagen

Nyår firades hostande, men utan feber, hos mamma och pappa. Hela familjen var faktiskt med och kvällen blev riktigt trevlig, om än ganska kort för att vara nyårsfirande. Vi åt jättegod mat, tittade på På Spåret, spelade poker och drack groggar och tittade på fyrverkerierna. En lugn men lyckad nyårsafton!

På nyårsdagen åkte vi tillbaka till Mölndal och jag fick vara hemma i min egen lägenhet en halv dag innan det var dags att åka till Jönköping igen.