« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Ja, jag vet » | Föregående inlägg: Julfest! » | Föregående inlägg: Ett försök att styra mina tankar » | Föregående inlägg: TV-tips » | Föregående inlägg: Jobbsökardags » | Föregående inlägg: Mörkt » | Föregående inlägg: Länge sedan sist » | Föregående inlägg: Önskelista » | Föregående inlägg: Vinter » | Föregående inlägg: Inga pepparkakor för mig i år »

I'm back!

Nu är jag tillbaka. Tillbaka på bloggen, tillbaka i Jönköping, tillbaka på jobbet.

Jag lovar att det kommer en sammanfattning av vad som hänt sedan sist ganska snart. Då ska jag berätta om hur jul och nyår och allt däremellan har varit. Vem vet, det kanske följer en sammanfattning av året 2005 också. Det händer rätt mycket på ett år även om man inte inser det förrän efteråt.

Hej vännen! Hoppas att du har haft en skön julsemester. Kram

Kommentera mera!