« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: 31 december - 1 januari » | Föregående inlägg: Måndag morgon igen » | Föregående inlägg: 25 - 30 december » | Föregående inlägg: Åh vad jag längtar! » | Föregående inlägg: 24 december » | Föregående inlägg: 20 - 23 december » | Föregående inlägg: I'm back! » | Föregående inlägg: Ja, jag vet » | Föregående inlägg: Julfest! » | Föregående inlägg: Ett försök att styra mina tankar »

Nya skidor och töväder

Köpte nya skidor i tisdags. I onsdags töade nästan all snö bort. Så kan det gå.

Har passerat en viktig punkt i jobbet. Känns bra.

Önskar förkylningen kunde ge sig snart, så jag kan börja träna ordentligt igen. Man hinner känna sig mer ensam när man inte går till Friskis och Svettis var och varannan dag. Har istället mest umgåtts med en massa döda släktingar, som inte ens är mina egna. Släktforskning alltså. Upptäckte häromdagen att mina svärföräldrar är släkt med varandra. Visserligen på riktigt långt håll, men det är ändå lite roligt tycker jag. Tror att de var typ sjumänningar eller något sådant (Tvåmänningar = kusiner, tremänningar = sysslingar/nästkusiner).

Imorgon är det i alla fall äntligen fredag. På lördag ska vi gå på Kröyer-utställningen på konstmuseet. Är inte speciellt konstintresserad, men Skagenmålarna är ju favoriter.