« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Nya skidor och töväder » | Föregående inlägg: 31 december - 1 januari » | Föregående inlägg: Måndag morgon igen » | Föregående inlägg: 25 - 30 december » | Föregående inlägg: Åh vad jag längtar! » | Föregående inlägg: 24 december » | Föregående inlägg: 20 - 23 december » | Föregående inlägg: I'm back! » | Föregående inlägg: Ja, jag vet » | Föregående inlägg: Julfest! »

Nu är julen slut!

Sådär, nu är julen bortstädad. Skönt! Vet inte riktigt vad som är bäst: Att få plocka fram allt julpynt innan jul, eller att få plocka bort allt efteråt. Fast det blev lite tomt i fönstren efter att ha plockat bort adventsljusstaken, så jag får nog införskaffa lite nya krukväxter.

Var på konstmuseet i lördags och trängdes med en massa andra som också hade kommit på att det var sista helgen för Kröyer-utställningen. Utställningen hade nog varit bra, men nu blev jag lite besviken på att det var så mycket folk. Trevligt i alla fall med en liten utflykt med mamma och F.

Blev chockstart på arbetsveckan när jag kom till jobbet i morse. Fick lite oroväckande besked angående vårt projekt, men när arbetsdagen nu börjar lida mot sitt slut har den värsta paniken lagt sig och det mesta verkar redas upp. Lite frågor återstår dock till imorgon, men jag hoppas att jag ska kunna låta bli att grubbla på dem under kvällen och natten. Det hade ju varit en stor personlig seger.