« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Anställningsintervju » | Föregående inlägg: Snart lunch » | Föregående inlägg: Nu är julen slut! » | Föregående inlägg: Nya skidor och töväder » | Föregående inlägg: 31 december - 1 januari » | Föregående inlägg: Måndag morgon igen » | Föregående inlägg: 25 - 30 december » | Föregående inlägg: Åh vad jag längtar! » | Föregående inlägg: 24 december » | Föregående inlägg: 20 - 23 december »

Jag fick det!

Jag fick jobbet! Tjohoo! Det jag ville ha som inte börjar förrän till sommaren! Yes! Dessutom ska vi träffas och diskutera inriktning på tjänsten, så jag kan få vara med och påverka vad det ska handla om. Fick reda på det igår, men hade jag skrivit inlägget då hade det bara innehållit ord som: Yes! Yippie! Tralalala! osv.

Men, det finns ett men... Det är liksom bara en muntlig överenskommelse. Så jag vet inte riktigt hur mycket man borde tjoa om det egentligen. Fast jag tjoar och har mig inombords i alla fall.

Jag ska flytta hem igen!!!!!!

Tralalalala....