« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Fotbolls-VM!!! » | Föregående inlägg: Snabbvisit » | Föregående inlägg: Plan för helgen » | Föregående inlägg: Gnäll och sånt » | Föregående inlägg: Närmaste framtiden » | Föregående inlägg: Buzzador » | Föregående inlägg: Jag - en deghög » | Föregående inlägg: Bio, böcker, botaniska » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v19-06 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 11/5 »

Glad nyhet!

Nu är det då helt klart. Jag ska definitivt börja doktorera. Hörde från min blivande handledare idag att det är klart med finansiering och nu återstår bara att bestämma när jag ska börja. Imorgon är det jag som ringer honom och bestämmer ett datum.

Nu är det bara 3 dagar kvar på jobbet i Jönköping. Sedan blir det semester!

Just det ja... Vi hade det riktigt bra i Tyskland, förutom just matchresultatet då. Ska lägga upp några bilder. Ett första smakprov på en ännu inte så full läktare kommer här.