« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Jag - en deghög » | Föregående inlägg: Bio, böcker, botaniska » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v19-06 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 11/5 » | Föregående inlägg: Gogglollasossoss » | Föregående inlägg: Kan inte sluta läsa » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 10/5 » | Föregående inlägg: Gyminstruktion » | Föregående inlägg: Dagens tips » | Föregående inlägg: Tjejsnack v19 »

Buzzador

Jag brukar ställa mig väldigt tveksam till sånt här, men efter att ha sett vad andra fått i sitt välkomstpaket har jag också registrerat mig.

Det verkar helt enkelt gå ut på att man får testa olika varuprover och sen berätta vad man tyckte, och efter att ha läst igenom villkoren så verkar det faktiskt som att man inte förbinder sig till någonting. Registrera dig du också!

Andra bloggar om:

Jag tycker Buzzador har en kul idé. Hittills bara ett paket med ny sorts kexchoklad men det var bra upplagt så jag ser fram emot mer.

Bra idé! Jag har också registrerat mig nu.

En annan sak, jag fyller ju snart och tänkte som vanligt anordna en liten brännbollseftermiddag på Råön. Lite kort varsel kanske, men hur som helst så får du ansvar att meddela resten av Göranssonsarna. Datum: Lördagen den 27:e maj. Tid: kl 13:00. Jag hör av mig om det blir några ändringar!

lbk: Jag ska självklart sprida den informationen. Någon av oss hör av sig om hur många som kommer.

Kommentera mera!