« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Kan inte sluta läsa » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 10/5 » | Föregående inlägg: Gyminstruktion » | Föregående inlägg: Dagens tips » | Föregående inlägg: Tjejsnack v19 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb » | Föregående inlägg: Krabbans krubb och vedermödor 8/5 » | Föregående inlägg: Ännu en trist uppräkning » | Föregående inlägg: Sommarhelg i Västerås » | Föregående inlägg: Tjolahopp! »

Gogglollasossoss

Hade egentligen tänkt mig en cykeltur i eftermiddag, men med tanke på träningsvärken jag har i ryggen är det nog bättre att jag rör mig i upprätt ställning. Så istället tänkte jag ta en promenad längs Vätterstranden, köpa mig en glass och bara gå och njuta av värmen! Det verkar bäst att passa på för i helgen skulle det bli kallt och trist igen. Men nu måste jag ut härifrån NU, för här inne är värmen inte speciellt behaglig. Syrebrist är ett ord som ligger nära till hands.