« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Ännu en trist uppräkning » | Föregående inlägg: Sommarhelg i Västerås » | Föregående inlägg: Tjolahopp! » | Föregående inlägg: Blä! » | Föregående inlägg: Trött, mätt, men nöjd » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 3/5 » | Föregående inlägg: Tjejsnack v18 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 2/5 » | Föregående inlägg: Västerås » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 1/5 »

Krabbans krubb och vedermödor 8/5

Igår åt jag yoghurt med banan och müsli till frukost. Till förmiddagsfikat blev det en mjukostmacka och till lunch en räkpastasallad. Under eftermiddagen åt jag först en äpple och senare en banan innan jag gav mig ut för en joggingtur i det fina vädret. Redan efter fem minuter vände jag hemåt eftersom jag fick ont i benet, men jag var duktig och gav inte upp mina träningsförsök. Istället hämtade jag cykeln och gav mig ut på en cykelrunda. Väl hemma blev det ris med thaiwok med massor av ingefära. Idag känns benet fortfarande lite ömt. Jag vill inte ha någon jäkla benhinneinflammation! Vill inte, vill inte, vill inte!!!