« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Tjejsnack v18 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 2/5 » | Föregående inlägg: Västerås » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 1/5 » | Föregående inlägg: Valborgskrubb » | Föregående inlägg: Valborg » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 29/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 28/4 » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v17-06 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 27/4 »

Krabbans krubb 3/5

Frukost: Två ost- och skinkfrallor från smörgåsbutiken
Mellanmål: Äpple och knäckeskiva
Lunch: Middagen från gårdagen
Middag: Mexi flatbread från McD, med sallad och cola light (skäms) OCH en McFlurry
Kvällssnacks: En näve valnötter.

Dagens träning: En knapp timme på gymmet

Övrigt: Ny frisyr... Inte nöjd än, men förhoppningsvis en vanesak. Nu är det långa håret borta, men det är fortfarande inte så kort som jag ville ha det. Frisören lurade nämligen i mig att det är väldigt trendigt med page just nu. Så någon gång under tiden jag satt där i frisörstolen så glömde jag liksom bort att jag inte alls ville ha page. Nåja, det är väl helt ok. Skönt med förändring i alla fall.