« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krabbans krubb 3/5 » | Föregående inlägg: Tjejsnack v18 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 2/5 » | Föregående inlägg: Västerås » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 1/5 » | Föregående inlägg: Valborgskrubb » | Föregående inlägg: Valborg » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 29/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 28/4 » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v17-06 »

Trött, mätt, men nöjd

Stånk och stön. Idag har varit en lång dag, men bra! Var på jobbet klockan sju i morse och hemma igen strax innan tio på kvällen. Efter tre timmars bilåkande, sex timmars möte och programtestning och sedan tre timmar i bilen igen så är man rätt mör. Fast det finns ju de som har det så för jämnan. Jag avundas dem inte! Efter wienerbröd, rulltårta, vetelängd, chokladbit, portugisisk kycklingragu med stekt potatis och hamburgertallrik så är man dessutom enormt mätt. (Ej intaget i den ordningen...)

Nu är jag alltså trött, mätt, men nöjd. Mötet gick bra. Programmet vi har köpt verkar fungera som det ska. Dessutom har jag fått beröm för mitt jobb och det känns ju kanon! Som lite grädde på moset fick jag reda på att jag fått höjd lön from 1 april. Inte för att det rörde sig om så mycket, men ändå.

Nu har jag dessutom packat för min lilla weekendtripp till Västerås och ska bara göra mig en kopp te innan jag kryper ner i sängen.