« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krabbans krubb » | Föregående inlägg: Krabbans krubb och vedermödor 8/5 » | Föregående inlägg: Ännu en trist uppräkning » | Föregående inlägg: Sommarhelg i Västerås » | Föregående inlägg: Tjolahopp! » | Föregående inlägg: Blä! » | Föregående inlägg: Trött, mätt, men nöjd » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 3/5 » | Föregående inlägg: Tjejsnack v18 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 2/5 »

Tjejsnack v19

Veckans tjejsnack
SANT eller FALSKT?

1. Jag är alltid välorganiserad
FALSKT: Jag är nästan alltid välorganiserad, men tyvärr inte när jag ska laga mat bland annat och inte när det gäller ekonomi. Och idag har jag letat som en galning efter en rördimension som jag vet att jag har skrivit ner någonstans, men inte kan hitta.
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den.
FALSKT: Jag gör ingen budget, men jag är inte direkt någon Slösa, så ekonomin brukar vara ok ändå. Fast jag har aldrig någon aning om vart pengarna går.
3. Jag har gott lokalsinne
FALSKT: Ha ha ha. Definitivt falskt. Jag hör till den skara människor som varken har känsla för avstånd eller riktning.
4. Jag älskar måndagar.
FALSKT: Finns det någon som svarar SANT på den frågan. Visst, jag tycker inte alls måndagar är sådär jättehemska nu när jag har ett jobb jag trivs med, men att älska dem, det ligger väldigt långt borta.
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
FALSKT: Öhh, vem svarar förresten SANT på någon av de här frågorna överhuvudtaget? Det är klart det händer att man ljuger.