« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Bio, böcker, botaniska » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v19-06 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 11/5 » | Föregående inlägg: Gogglollasossoss » | Föregående inlägg: Kan inte sluta läsa » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 10/5 » | Föregående inlägg: Gyminstruktion » | Föregående inlägg: Dagens tips » | Föregående inlägg: Tjejsnack v19 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb »

Jag - en deghög

Känner mig som en deghög. Vadå deghög?! Jo, först insåg jag att en anledning till att jag tyckte jag hade hunnit med så mycket i helgen var såklart därför att jag inte hade tränat något överhuvudtaget. För det andra tror jag Hans har smittat mig med sin förkylning, för huvudet känns helt uppstoppat, eller snarare - just det - som en deghög. Fast snart är det fika. Lite kaffe gör nog susen!

Stackare, jag hoppas verkligen inte att jag har smittat dig...

Vi var ju ute på värsta långpromenaden i söndags, jag var ju helt slut efteråt (kanske för att jag var halvsjuk iofs...)

Puss

Jo, du har ju rätt såklart. Fast du brukar iofs alltid bli rätt slut av att promenera... eller kanske jag skulle säga uttråkad...

Puss

Kommentera mera!