« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Buzzador » | Föregående inlägg: Jag - en deghög » | Föregående inlägg: Bio, böcker, botaniska » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v19-06 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 11/5 » | Föregående inlägg: Gogglollasossoss » | Föregående inlägg: Kan inte sluta läsa » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 10/5 » | Föregående inlägg: Gyminstruktion » | Föregående inlägg: Dagens tips »

Närmaste framtiden

Då är det snart bara en månad kvar här i JKPG. Jag slutar till midsommar. Misstänker att det kan bli en ganska hektisk månad, men det är egentligen bara skönt. Det har ju varit rätt tråkigt nu ett tag när jag inte har haft så mycket att göra. Idag ska i alla fall optimeringssystemet installeras.

Sedan verkar det som om jag får semester, en ganska rejäl semester till och med. Utan att ha bestämt säkert, så är det löst planerat att jag ska börja doktorera i mitten/slutet av augusti. Jag tror att de skulle ha möte om finansieringen av projektet igår, så det är bara att hålla tummarna för att det gick vägen!