« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Plan för helgen » | Föregående inlägg: Gnäll och sånt » | Föregående inlägg: Närmaste framtiden » | Föregående inlägg: Buzzador » | Föregående inlägg: Jag - en deghög » | Föregående inlägg: Bio, böcker, botaniska » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v19-06 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 11/5 » | Föregående inlägg: Gogglollasossoss » | Föregående inlägg: Kan inte sluta läsa »

Snabbvisit

Har inte orkat blogga den här veckan. Det hade mest bara blivit en upprepning av snörvel, host och gnäll. Jag är fortfarande rejält förkyld - och trött! Nu tar jag snart långhelg istället och det blir nog inte så mycket bloggande då heller. Först ska vi till Hans föräldrar och fira hans pappas födelsedag och sedan ska jag hem till mina föräldrar och bland annat fira min kusins födelsedag med lite brännbollsturnering och förhoppningsvis också få se min syster i sin nya, fina balklänning.