« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Vår på nattduksbordet » | Föregående inlägg: Krabbans krubb » | Föregående inlägg: Tjejsnack v17 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 23/3 » | Föregående inlägg: Tokdag på jobbet! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb » | Föregående inlägg: Hemgång! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 20/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 19/4 » | Föregående inlägg: Slut på påsken »

Fotografering

Kameran som jag vann i vintras har knappt blivit använd alls. Fast igår fick jag i alla fall ett ryck och laddade över de få bilder som fanns till datorn. De var inget vidare, men tyvärr kan jag nog inte skylla enbart på kameran, utan felet är nog mer fotografens som inte har orkat läsa instruktionsboken och dessutom har envisats med att fotografera i diverse svåra ljusförhållanden - skymning, mulet, restaurangmörker, hockeyarena osv.

Där fanns i alla fall bland annat bilder från när Hans och jag var i Karlstad och såg Färjestad. De senaste bilderna var annars från en promenad jag tog i Dunkehallaravinen, som jag ju skrivit lite om förut. Där skrev jag att jag hade varit ute och joggat längs Dunkehallaån. Det kan väl nämnas att jag sprang åt andra hållet den gången och inte utmed forsarna och fallen.

Så här såg det ut en vårkväll i april!