« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krabbans krubb 23/3 » | Föregående inlägg: Tokdag på jobbet! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb » | Föregående inlägg: Hemgång! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 20/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 19/4 » | Föregående inlägg: Slut på påsken » | Föregående inlägg: Skärtorsdag » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 12-13 april » | Föregående inlägg: Tantvarning! »

Tjejsnack v17

Veckans tjejsnack

Läsvanor:

1. Läser du mycket?
Det vore synd att säga. Får ryck ibland och plöjer igenom ett antal böcker och sedan blir det lite stiltje på läsfronten igen.
2. Nämn tre av dina favoritböcker
Ur tre helt skilda genrer, som sinsemellan absolut inte kan jämföras: Utvandrarna av Vilhelm Moberg, Isprinsessan av Camilla Läckberg och Ronja Rövardotter av Astrid Lindgren.
3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Jo, det har jag ju gjort när jag var yngre. Jag tycker om att skriva, men har tyvärr alldeles för dålig fantasi.
4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nej.
5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Pocket, för att de är mycket lättare att läsa i sängen. Hur bra en bok än är så somnar jag alltid när jag läser. Då är det bäst att man inte håller i något för tungt.

Andra bloggar om: ,