« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krabbans krubb » | Föregående inlägg: Hemgång! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 20/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 19/4 » | Föregående inlägg: Slut på påsken » | Föregående inlägg: Skärtorsdag » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 12-13 april » | Föregående inlägg: Tantvarning! » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 11/4 » | Föregående inlägg: Tjejsnack v15 »

Tokdag på jobbet!

En riktigt tokig dag (som min kusindotter skulle ha sagt) har det varit idag på jobbet. Allt jag rört vid har kraschat, eller snarare varit kaputt redan innan jag kom i närheten, men jag har upptäckt felet. Galet. Exempelvis håller hela övervakningssystemet på att dö av utmattning och minnesförlust för att vi (mest jag) har lagt in en massa ny information. Jobbigt att vara dator när man ständigt måste arbeta med typ 375 office-fönster öppna samtidigt. Nu använder vi inte office, men jag tyckte det var en bra liknelse när de beskrev för mig varför allt blev helt kaiko.

Fast jag har hållt mig lugn ändå. Har pratat jättekort med min förhoppningsvis blivande chef också. Kändes bra. Det blir nog inte riktigt som jag hade förstått innan, men säkert helt ok. Fast svårt!