« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Lång latte lättmjölk » | Föregående inlägg: Aprilväder » | Föregående inlägg: Somliga dagar » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 4/4 » | Föregående inlägg: Dags för vårsäsong » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 3/4 » | Föregående inlägg: Tjejsnack v14 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 2/4 » | Föregående inlägg: Struts och calvadosäpplen » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 1/4 »

Krabbans krubb 5/4

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med rivet äpple, kanel och mjölk. En kopp extra stark låtsasespresso med mycket låtsasmjölk från kaffemaskinen på jobbet.
Mellanmål: Nästan en kiwi (svåräten) och ett äpple
Lunch: En halv tallrik fisk- och skaldjursgryta med limeaioli på restaurang Åtta Glas. Att jag endast åt hälften berodde på att skaldjur var i det här fallet var musslor (som jag inte tycker om) och något som liknade små minibläckfiskar och som nästan fick mig att kräkas.
Mellanmål: En apelsin och en näve valnötter
Glass: En av årets glassnyheter, nämligen Ahlgrens bilar. Helt i onödan, men jag kunde inte motstå. Gav mig lite vårkänslor när jag promenerade hem medan snön föll.
Middag: Någon indisk kycklingrätt som jag hade i frysen med fullkornspasta och broccoli & gula morötter.

Hej Krabban! Kul att du hittade theomin! Jag har drabbats av så mycket spam i min gästbok så jag har valt att manuellt godkänna alla inlägg och nu är ditt godkänt. Jag ska genast surfa runt i din blogg och läsa om vad en Krabba tänker!

Mvh /Louise www.theomin.se

Kommentera mera!