« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krabbans krubb 3/4 » | Föregående inlägg: Tjejsnack v14 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 2/4 » | Föregående inlägg: Struts och calvadosäpplen » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 1/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 31/3 » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v13-06 » | Föregående inlägg: Kanel » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 30/3 » | Föregående inlägg: GRATTIS SYRRAN! »

Dags för vårsäsong

Idag cyklade jag till jobbet för första gången i år. Det var riktigt skönt, men så är det ju bara en lång, lång nerförsbacke också. Vi får väl se om jag känner mig lika euforisk ikväll när jag ska cykla uppför hela långa backen efter träningen.

Upptäckte att mitt kort på Friskis & Svettis bara är giltigt t.om. imorgon. Jag trodde nog att jag hade ett par veckor till kvar. Nu blir det verkligen dags att bestämma sig för hur jag ska lägga upp vår- och sommarsäsongens träning. Är det någon idé att köpa ett nytt kort nu när jag ändå har tänkt börja träna mer utomhus? Och om jag ska köpa nytt kort, vad ska jag ha i så fall. Månadskort, 10-kort, kort för bara gympa, kort för bara spinning, kort för allt?

TW och jag brukar gå lunchpromenad varje dag på jobbet. Fast inte på fredagar för då går vi oftast ut och äter allihop. Men nu funderar vi på att byta ut lunchpromenaden mot en lunchrunda på cykeln runt Munksjön någon gång då och då istället. Det är bra. Det blir lite variation.