« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Aprilväder » | Föregående inlägg: Somliga dagar » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 4/4 » | Föregående inlägg: Dags för vårsäsong » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 3/4 » | Föregående inlägg: Tjejsnack v14 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 2/4 » | Föregående inlägg: Struts och calvadosäpplen » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 1/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 31/3 »

Lång latte lättmjölk

En lång latte lättmjölk fick jag ju i mig i måndags nere på NE-terminalen på väg till Jönköpingsbussen. Det är bra när man kan välja om man vill ha lättmjölk eller standardmjölk tycker jag. Fast det där med att det kallas kort, lång och grande tycker jag är fånigt. Det kan väl heta liten, mellan och stor. Så tycker jag.

På tal om saker som inte blivit noterat i "krabbans krubb" under veckan kan jag också erkänna att det inte blev någon kiwi till efterrätt igår, men däremot en halv kaffekopp med Seven Grains, som jag åt som "godis" till mitt kvällste. Definitivt bättre än godis, men helt i onödan.

Mer bloggar om: